24 نظر برای “Nerdiness

  1. به روشنک: هممم … البته خیلی هم بعید نبود! (;
    به هومن: انتظار بالاتر می‌رفت! (;
    به نادر: (: الان چه حس‌ای دارید؟! خوب است یا بد؟
    به سعید: !!!

    من دوباره این تست را زدم. این‌بار کمی ساده‌گیرانه‌تر گزینه‌ها را انتخاب کردم. مثلا آن‌چه در اتاق پیشین‌ام رخ می‌داد را نیز شامل اتاق فعلی کردم، یا مقطع‌ای را که درس می‌خوانم به عنوان آخرین مدرک تحصیلی(!) قرار دادم و از این جور تقلب‌ها! این‌بار شد ۹۷!!!

  2. سولوژن،
    دیدم یواش یواش داره خوشت میاد، واسه اینكه سرعتشو زیاد كنم و شیرینكاری رو به اوج برسونم، رفتم كلی كتاب در مورد «یادگیری هیراركیال و منیفولد» و هوش ماشینی خریدم و الان دارم به دقت می‌خونم.

    بعد، حالا كه اینقدر شدیداللحن داری اصرار می‌كنی كه اسكورمو بگم، دیگه مجبورم بگم كه 90 بود. ولی هی خواستم بنویسم 95، منتها دیدم تو به كامپیوتر واردی؛ شاید یه چیزی توش كار گذاشته باشی كه دروغشو بریزی رو آب. نكن از این كارا. من كه می‌دونم با تلسكوپت چیكارا می‌كردی.

    همین دیگه

  3. حاضرم قسم بخورم یه ایرادی توی سیستم نمره‌دهی این تست هست. خدا شاهده که به من می‌شه هر چیزی گفت جز nerd. به‌خدا من اصلاً شکل این حرف‌ها نیستم. خدا خفه‌ت نکنه سولوژن. منو دچار بحران فلسفی کردی. شدم ۸۴. شاید واسه شما چیزی نباشه اما واسه من واقعاً معضله. خدایا کمکم کن:(

  4. [توجه: اگر تست را نزده‌اید، این کامنت را نخوانید چون کمک‌تان می‌کند که شبیه آدم‌های عادی به نظر برسید.]
    به علت اعتراضات متعدد، من سعی کردم یک شخص معمولی را شبیه‌سازی کنم و سعی کنم مثل او بزنم.
    شخص معمول‌ای که روزی یک ساعت پای اینترنت است، تا به حال telnet نکرده است، میکروسکوپ یا تلسکوپ ندارد، ماکسول را نمی‌شناسد ولی نیوتن را می‌شناسد، حافظه‌ی کامپیوترش ۵۱۲ مگابایت است ولی مجله‌ی علمی‌ای عضو نیست، و شب‌های جمعه با دوستان‌اش می‌رود بیرون و جغرافیا را به ریاضی یا علوم ترجیح می‌دهد و معلم‌بودن شغل مورد علاقه‌اش است و وسط کلاس می‌نشیند و جدول تناوبی را هم حفظ نیست و IPی کامپیوترش را هم نمی‌داند و در ضمن خانه‌اش هم تمیز است. نتیجه شد ۱۹!

  5. به اسموزیز جونز: آقا (یا خانم؟) شما که دل ما را بردی! کتاب‌ها را به من هم معرفی کن. (;
    به رکسانا و آلا: مشکل دقیقا چیست؟ چه ایرادی می‌گیرد؟ از چه مرورگری استفاده می‌کنید؟
    به نیکی: من فکر می‌کردم تعریف nerd حوزه‌های علوم انسانی را خیلی برنتابد! به هر حال وقتی یک نفر زیاد با انسان‌ها سر و کار داشته باشد نمی‌تواند nerd باشد. اما به هر حال من پوزش می‌طلبم از شما و سعی می‌کنم تست‌های به‌تری پیدا کنم که کامل‌تر باشد و همه جور فرد عجیب و غریب را شناسایی کند! (:
    به گیوتین: آنتوانت هم توکل کرد، نتیجه نداد! اما خب، توکل کن فرزندم!
    به caps: حالا اون نه، مجلات IEEE که حساب می‌شود؟! نشد، شما دو تا بزن!

  6. اوهوی! من هیچ‌کسو از نون‌خشک به کیک حواله نداده بودم. (حالا کار آنتوانت بود یا ترز بالاخره؟) به‌هرحال توکل اون هم چندان بی‌نتیجه نبود. به لقاء‌الله پیوستوندیمش!

  7. سولو جان،
    یادم رفت بگم:
    چونکه گفته بودی که بیشتر از اینها انتظار از من میره، رفتم و این بار با حوصله جواب دادم. واقعاً خوب من رو شناختی!!! چونکه شدم 99 …
    فکر می کردم که زیاد بشوم، ولی نه اینقدر!!!

بیان دیدگاه