4 نظر برای “Rare Bird – Sympathy

  1. شاید قیاس خوبی نبوده اما همیشه معتقدم بعضی چیزا شخصیند!روشن فکری هم که…!متاسفانه خیلی دیدم وقتی که آدمی شخصی ترین مسائلشو توی یک جای عمومی مطرح می کنه برای توجیه کارش و ارزش بخشیدن بهش اداعای روشن فکری می کنه! البته انتخاب هر کسی محترم هست و باید بهش احترام گذاشت ولی با احترام گذاشتن به عقاید دلیل نمیشه که باهاش موافق باشم.وانگهی این پست بیشتر جهت خالی کردن عصبانیتم بود…
    —————-
    جالبه که rare bird راک بود سبکش و به طرز جالبی آهنگا به پاپ می زنه و اینم جز تاپ های پاپه!مثل کوئین!گاهی وقتا باورش برام سخته که آهنگ:can anybody find me somebody to love رو خوندن! البته دهه هفتاد چیز جالبیه!اکثرا این مدلی بودند!یک نمونه دیگشم moody blue هست اگر اشتباه نکنم اونم انگلیسیه مثل این و کوئین!

  2. به Dreamer: بله، راک تغییر می‌کند در طول زمان. مثل خیلی از سبک‌های دیگر.

    در مورد بحث دیگر: بله، متوجه شدم که آن پست بیش‌تر از سر خالی‌کردن عصبانیت بود. جدا از این نکته، هم‌چنان همان حرف پیش: مشخص‌کردن مرزهای جسم و ذهن برای شخص امری شخصی‌ است.
    راستی یک سوال:‌ به نظر شما روشن‌فکر-بودن ضدارزش است؟!

    به سینا: ممنون! (:

  3. نه.اما ملتی برای ارزش بخشیدن به کارهایشان و تایید دیگران تصمیم می گیرند به اسم روشنفکری و روشنفکر بودن هر کاری بکنند و تخلص روشنفکر رو برگزینند!.
    بحثی که پیش میاد اینه که هرکسی از ما تعریفی از روشن فکر و روشن فکری داریم که خیلی وقتا تعریفامون با هم متضاد در میاد.یک عده این تفاوت ها رو می پذیرند و سکوت می کنند ولی یک عده دیگه شروع به تحقیر مخالفانشون می کنند و من از این جریان به ستوه اومدم!

بیان دیدگاه