فرقِ سانسور

مسخره نیست که ضدخاطرات قرار باشد سانسور شود؟ سانسور شود از چه؟ که چه؟!

راستی من امروز به این نتیجه رسیدم که آدم‌ها با هم فرق دارند! (گوجه‌فرنگی‌های‌تان را غلاف کنید؛ خودم می‌دانم که خودتان می‌دانستید که «معلومه که فرق دارن!». من یک جور دیگر فهمیدم امروز که فرق دارد با جوری که شما می‌دانستید!).

6 نظر برای “فرقِ سانسور

  1. سولوژن جان! با شرمندگی باید خدمت‌ات عرض کنم در اشتباه ای: من هنوز نمی‌دانم که آدم‌ها اصلاً با هم فرق هم دارند یا نه! و اگر بخواهم گوجه‌ی لهیده پرتاب کنم قطعاً از آن رو ست که نمی‌دانم این حکم را از کجا آورده‌ای،،،

    پ.ن. از کجا؟

  2. به رامین و آسوش: شاید به‌تر باشد شما دو نفر کمی گوجه‌فرنگی‌های‌تان را به هم پرتاب کنیم تا بعد من ببینم آخر سر صلاح است آدم‌ها فرق داشته باشند یا نه!

پاسخی بگذارید

