هزارتوی شهر

هزارتوی شهر هم آمد با نوشته‌هایی از میرزا و نیما و ازموسیس و پویان و امین و بهار و دیگران (و البته ژان).
هنوز نخوانده‌ام‌اش.

4 نظر برای “هزارتوی شهر

  1. الان که خواندم و البته ژان خنده ام گرفت!! تقریباً چند ماهی از تصویب رساله فوق لیسانس من که ملاحظات نظری اش یکی از نظریات بودریار بود می گدشت که او مرد!! و استاد راهنمای من می گفت تا من زنده ام این پایان نامه را دفاع من مثل اینکه شگون ندارد!! طفلک خودش الان یک بیماری عجیب گرفته است!! 😦

  2. به نیاز: خانم! یک‌هو شما روی موضوع‌ای غیر از بودریار تحقیق نکنیدها! البته شاید بتوان در مورد بارت هم پژوهش کرد بدون این‌که ضرری به کس‌ای برسد. (;

  3. من نوشته آقای داربی رو خوندم
    زندگی در شهر تهران رو توصیف کردند
    و معرفی انیمیشن ….

    یه خورده دلم گرفت

پاسخی بگذارید

