هوا سخت ناجوان‌مردانه سرد است

Cold Weather in Edmonton - Jan 28 2008
اگر از حال و روز من می‌پرسید، تصویر بالا خوب و شفاف است!

18 نظر برای “هوا سخت ناجوان‌مردانه سرد است

  1. به رامین: روی‌اش کلیک هم بکنی باز دیده نمی‌شود؟
    با JPEG فشرده‌اش کرده‌ام که کیفیت‌اش را کمی می‌آورد پایین، ولی من می‌توانم بخوانم!

  2. به رامین: آها! شفاف نه از آن لحاظ، بلکه از لحاظ دیگر.
    به نون‌جیم: ۴۸ منظورتان به فارنهایت است دیگر، نه؟! من اما راضی نیستم و امیدوارم وقتی در تابستان دمای‌تان رسید به ۴۰ سانتیگراد شرجی، من از این‌جا باهاتون بای بای کنم!

  3. manam bahre injaa nasakhtand
    Tooye pacheman raft
    Emrooz recorde sardtarin rooze tarikhe edmonton -43 dar foroodgaah:
    Freeze-like: -5x
    xesh yadam nist
    kholase man yeki az recordaye zendegimo emrooz zadam.

  4. به بهار: خب، تقریبا ۳۷۰۰ کیلومتر!

    به هیوا: یعنی ما محکوم‌ایم که برای این‌جا ساخته شده باشیم؟!

    به سیامک: (:

  5. خوب وقتی که با Winchill به منفی ۵۰ رسید اوضاع احوال‌ات چطور بود؟! من که بد داشتم یخ می‌زدم! :)) اما الان کم کم در حال به‌تر شدن است!
    راستی من فهمیدم تفاوت دمای منفی ۲۰ و منفی ۴۰ در چیست! به زودی برا‌ی‌ات می‌نویسم!

  6. به بوگی: بله! فکر کنم ۴۸ شرجی بدتر از منفی ۳۰ باشد. موافق‌ام! (:

    به آرام:‌ با تشکر از قدرت تطبیق جانوران و هم‌چنین تکنولوژی‌ی پیش‌رفته، منفی سی که سهل است منفی پنجاه را هم از سر گذراندیم.

    به لیلا: خیر! غیر از بعضی دبستان‌ها، همه جا باز بود.

    به لنیوم: بد نبود؛ من منتظرم هر چه زودتر به منفی ۷۸ برسیم تا شاهد یخ‌زدن گاز کربنیک باشم! (واقعا نه البته!!!)

پاسخی بگذارید

