شک در نظر و تاثیر عملی‌ی آن

گاهی باید در چیزهایی شک کرد،
اما نه همیشه!
یعنی
لازم است که
به هر حال
به چیزهایی پابند بود – دستِ کم از جنبه‌ی عملی!

4 نظر برای “شک در نظر و تاثیر عملی‌ی آن

  1. اما به نظر من همه چیز نسبی است. بنابراین اگر از واژه باید هم استفاده نكنیم من ترجیح میدم بگم می توان به همه چیز شك كرد. حتی اخلاقیات.

  2. اینکه میگی در عمل، سخت تامل برانگیزه!
    دارم فکر میکنم من کجاها بوده که شک نکردم؟
    الان که فک میکنم، به جز روابط شخصی، باقی چیزها برای من تقریبن فرموله ست D: فقط اونجاست که ممکنه تصمیم بگیرم شک نکنم.

  3. بازتاب: Anti Memoirs » آیا قوانین فیزیک جهانی‌اند؟

پاسخی بگذارید

