زن چکمه‌پوش و روح [به ظاهر] معصوم من

کفش‌های‌ات را در بیاور که به سرزمین مقدس وارد شده‌ای،
یا دست‌کم روی پا-دری خوب تمیزشان کن!

تکمیلی:
یا اگرم نه، خب، زیاد تکون نخور.
هاه؟!!!
باشه! به جهنم؛ هر کاری دل‌ات می‌خواد بکن.

11 نظر برای “زن چکمه‌پوش و روح [به ظاهر] معصوم من

  1. و اون وقت كه ما كه تا آب پاش بیشتر نخوندیم و از این پست ها هیچ چی سر در نمی آریم باید چی كار كنیم؟ 😦

  2. به پ.: آره، حتما! (;
    به آرام: فرق‌اش که مشخص است؛ اهمیت‌اش مشخص نیست.
    به Asosh: کدام بخت؟!
    به لنیوم: بله! حتما!
    به خاک: هممم …
    به آل‌پاچینو (ق.ب.ا.ش.ال. …): کره که نیست از هر طرف بگذاریم، بایستد. گمان می‌برم آدم باشد یا شیطان.
    به ساویژه: ای رگِ سردِ بی‌جانِ انفعال!
    به رامین: من هم از کامنت‌ات خوش‌ام آمد!
    به میم-سنجاقک: بی‌گمان شبیه‌اند. با این‌حال ارتباط از قصدِ خودآگاه را تکذیب می‌کنم.
    به بوگی: جای نگرانی نیست. من هم سر در نمی‌آورم.

پاسخی بگذارید

