مهر کتاب

نامه داده است که من دو روز دیگر می‌آیم آزمایش‌گاه و هر چه کتاب جلوی چشم‌ام بیاید یک مهر «متعلق به آزمایش‌گاه» می‌زنم و اگر می‌خواهید کتاب‌های‌تان جانِ سالم به در برند زود بیایید و در یابیدشان و اسم‌تان را درشت روی‌شان بنویسید که غفلت موجب پشیمانی است.
عجبا! نمی‌شود کتاب‌ات را چند روز تنها بگذاری!

5 نظر برای “مهر کتاب

  1. خب! اگر بزند مگر چیزی می‌شود مثلاً؟ خب کتابی را که مهر “متعلق به آزمایش‌گاه” دارد می‌برید برای خودتان!

    پ.ن. مشکل کجاست؟

  2. به Asosh: کمِ کم دو ایراد دارد: ۱) ممکن است یکی دیگر فکر کند مال آزمایش‌گاه است و می‌تواند ببردش خانه (چون اموال آزمایش‌گاه یک جورهایی اموال نیمه‌عمومی است). ۲) شما دوست دارید من اسم خودم را روی کتاب‌تان بنویسم؟! (;

  3. به Asosh: کمِ کم دو ایراد دارد: ۱) ممکن است یکی دیگر فکر کند مال آزمایش‌گاه است و می‌تواند ببردش خانه (چون اموال آزمایش‌گاه یک جورهایی اموال نیمه‌عمومی است). ۲) شما دوست دارید من اسم خودم را روی کتاب‌تان بنویسم؟! (;

  4. این دو بار نوشتن برای این بود که شیرفهم‌تر شوم؟! :))
    انصافاً من هم دوست ندارم همچون بلایی سر کتاب‌ام بیاید؛ امّا خب زندگی‌ست دیگر!


    نه! برای شیرفهمی نبود. دست من هم گاهی دوبار روی دکمه‌ها می‌رود. (;

پاسخی بگذارید

