Why do you bother yourself to ask from this Bush?!

این آگهی را من دی‌روز در یکی از کانال‌های تلویزیونی دیدم. بعد از دیدن‌اش روح‌ام شاد شد!
فکر می‌کنید کی می‌رسد که ما هم از این تبلیغ‌ها داشته باشیم؟!

8 نظر برای “Why do you bother yourself to ask from this Bush?!

  1. خیلی خیلی جالب بود!
    اما این كه بخوای كه ما هم داشته باشیم، دست كم در محدوده‌ی سن من و تو كه فكر نمی‌كنم. در مورد بچه‌های ماها هم كمی شك دارم، اما در مورد نوه‌ها ناممكن نیست و احتمال اون یكی دیگه بالا به نظر می‌رسه….

  2. بستگی داره از کدوم جهت بگی! اگه منظورت یه تیزر خوب و خلاقه است که خیلی دور نیست، اما اگه منظورت همون باشه، که فکرشو نکن آقا.

  3. هاااا! تو این جا چه گذاشتی پسرم؟ از این فیلم‏های مستهجن است؟ همین است که هیتلرش کرده‏اند دیگر…. اگر از یوتویوپ (!) گذاشتی، به جای http://www.youtube.com بکنش youtube.com تا ما هم ببینیم که چند سال باید صبر کنیم. ولی نظر بخواهم بدهم، می‏گویم سی و دو سال و چهار ماه و هفده روز.

  4. من این فیلم را می خواهم ببینم اما مثل اینکه توی سایت نیست و یا لینک اون کار نمی کنه به هر صورت از کاری که انجام می دی و روحیه ای که داری تقدیر می کنم

پاسخی بگذارید

