Sand Art

7 نظر برای “Sand Art

  1. خیلی قشنگ بود. ولی من بیشتر به این فکر می‏کردم که چه جوری این قدر صاف و صوف می‏کشه….. من رو کاغذ با مداد نمی‏تونم یه خط صاف مثل این خانمه بکشم، چه برسه با این ادا و اطوارها!

  2. دیدم در مورد ویکی‌پدیا نظری داده بودی. مطمئناً جو ویکی‌پدیای فارسی بسیار بهتر از وبلاگستان فارسی و احتمالاً بسیاری دیگر از اجتماعات فارسی‌زبانان است. تازه ویکی‌پدیا درش همکاری وجود دارد ولی در وبلاگستان نیازی به همکاری هم نیست که چنین دعواهایی به وجود می‌آید.

  3. به بهار: خواهش می‌کنم! چه بلایی سر سایت‌ات آمده؟
    به لرد: من با خطکش هم نمی‌توانم. (;
    به کارتاژ: ممنون!
    به حسام: لطفا لینک بدهید کجا چنین چیزی گفته‌ام تا دقیقا بدانم در چه متن‌ای صحبت می‌کنید. به هر حال مقایسه‌ی این‌چنین این‌دو و گفتن حرف‌هایی چون مال من به‌تر است و مال تو بدتر است بعید می‌نماید مفید حال کس‌ای باشد. ویکیپدیای فارسی همان‌قدر مال من است که وبلاگستان است. علاقه دارم هر دو رشد کنند.

پاسخی بگذارید

