osGol

سایت شهرداری‌ی تهران به طرز مفتضحی هک شده است. پیغام‌اش را در عکس پایین می‌بینید. به افتخار هکر (که البته امیدوارم علاقه‌ای به سر به سر گذاشتن با من نداشته باشد به هر حال!) بخش‌ای از نوشته‌ای را هم می‌آورم. بعدا اگر خواست می‌تواند در گوگل سرچ کند و حسابی به این روز بخندد.

osoolan mamlekat oftade daste ye mosht adame osGol Akhe mane badbakht ke kolli chiz halime chera nabayad administratore in siteh basham !

ha ??!?!

aghayoon harki shoghli kari chizi soragh dare be id boogh_group_boogh@yahoo.com pm bede ya mail bezane khoshhal mishim

پ.ن: محض احتیاط بگویم که من هکر مورد نظر را نمی‌شناسم. تنها نتیجه‌ی عمل‌اش را دیدم.
پ.ن.۲: لینک و خبر از پسر شجاع است.

Hacked

8 نظر برای “osGol

  1. من که کلی از کارش لذت بردم! همیشه دوست داشتم من هم یک چنین توانایی‌هایی داشتم!!! :))
    راستی همین الان لینک این موضوع را برای‌ات فرستادم! اما بعد که آمدم وبلاگ‌ات دیدم که … :)) کلی از قافله عقب هستم گویا!

  2. راستی! رفته‌ای آلبرتا هوایی شده‌ای! حواس‌ات هست که 90 درصد ویزیتورهای‌ات هنوز در ایران زندگی می‌کنند؟! این همه لوگو در وبلاگ‌ات نگذار! آن هم آن‌قدر نامرتب!!!!‌
    :*

  3. من كه حسابی خندیدم ای ول عجب هكری! راستش و بخواین منم دلم می خواست یه همچین كارهایی بلد بودم!! می خواستم یه چیز دیگه ام بنویسم ولی ولش كن !من جرات ندارم حرف بزنم چون می ترسم بازم به انرژی منفی دادن به اطرافم متهم بشم!

  4. سولى جان سلام. یه سؤال ازت دارم: به نظرت چرا ما مهندسا، از آن حیث که روزى دانشجو بودیم، نه حد اقل در مورد من حالا که مهندسم و به خصوص دانشجویان برق و باز به خصوص شریف (تو هم؟!) این همه دنبال این سؤال‌هاى فلسفى هستیم؟ یک جواب به نظرم اینست که این توهم از این‌جا براى من/ما پیش آمده که مبناى این تصور، وب‌گردى بوده و وب‌نویس‌ها عموما و در شروع این پدیده بیشتر بچه‌هاى فنى، به خصوص برق و کامپیوتر و به خصوص‌تر (شریف؟) بوده‌اند و این خودباورى که ما خیلى باهوشیم و ریاضى‌مان خیلى خوب است و کاش فیزیک هم خوانده ‌بودیم که دیگه نور على نور بود. یه وقت فکر نکنى اینا رو دارم به طعنه به تو مى‌گم‌آ، نه اگه طعنه هم بزنم به خودم مى‌زنم … و یه جمله معترضه که جایش آن بالا بود ولى از بس اما و اگر کردم خودم هم داشت، جاى حرف اصلى فراموشم مى‌شد. خلاصه حیثیت را گفتم نه حالا که من مهندسم، نه داشتن این‌گونه سؤال‌ها را که براى من هم هست و روز به روز بیشتر مى‌شود و نمى‌دانم چرا به دانشجویى ربطش مى‌دهم درحالى که براى من از نوجوانى بوده. و یه نکته ظریف فنى که مى‌ترسم یا در واقع امیدوارم اعتراضت را برانگیزد، این‌که آن جواب یا روشى که براى آن سؤال‌ها مى‌پندارى خودش فلسفه است …
    امیدوارم از آن دست بلاگراى عصاقورت داده نباشى که بگى کامنت بى‌ربط موقوف، چون بنا دارم رد و نشانى از خودم بگذارم و ناچار براى دیدن نظرت همین‌جا خواهم آمد، البته گاهى نه همیشه …

  5. به کوروش: راست‌اش من از همان عصاقورت‌داده‌ها هستم در زمینه‌ی کامنت نامربوط. اما چون این‌جا کلا زیاد کامنت ندارد (به‌تر؟!) مشکل‌ای نیست برای کامنت حتی کمی نامربوط گذاشتن (بیش‌تر ترس‌ام از وقت‌ای است که کس‌ای بیاید و بگویم وبلاگ خوش‌گلی داری، به من هم سر بزن).
    برویم سراغ بحث اصلی:
    دلیل‌اش را نمی‌دانم. تا به حال به‌اش بارها فکر کرده‌ام و هنوز هم فکر می‌کنم. اما فکر نکنم منشاء این ماجراها دنیای وبلاگ‌ها باشد. شاید اینک نمودش وبلاگی باشد، اما آن زمان هم که وبلاگ‌ها نبودند نیز چنین مسایل‌ای دیده می‌شد. راجع به خیلی قدیم نمی‌گویم. دانش‌جو بودم و وبلاگ‌ای هنوز وجود نداشت. اما گروهی بودیم (یا گروه‌هایی) در دانش‌گاه که بحث‌های ادبی/فلسفی/دینی/… می‌کردیم، بعضی‌ها به تغییر رشته فکر می‌کردند و خیلی‌های‌مان تولید نوشتاری‌مان غیرعلمی بود و نه علمی.
    چرا؟
    شاید این‌که ما انتخاب رشته‌های اشتباهی کرده بودیم،
    یا شاید هم این‌که اخلاق فنی بازی‌گوش است و شاید هم اندکی مغرور (و مایل به گشت و گذار در علوم نادقیق غیرفنی)،
    یا شاید هم ارضانشدن حداقل‌های غیرفنی‌مان و خیلی شایدهای دیگر.
    این موضوع بیش از این‌ها بحث می‌طلبد.

  6. به لنیوم: بله! کامنت‌های خشن نه تنها کیف می‌دهد که موثر هم هست. صفحه را اندکی سبک‌تر کردم (دو عکس‌ بزرگ را فرستادم آن پشت‌ها). به‌تر شد؟ سرعت‌اش بالا رفت؟ حالا به‌ترش هم می‌کنم. قصد دارم آن نقشه‌ی مراجعه‌کنندگان را بردارم. به درد خاص‌ای نمی‌خورد. نظر دیگر؟
    به گه‌لاویژ: انرژی‌ی منفی و اتهام؟ این‌جا که متهم نشده‌اید، شده‌اید؟

پاسخی بگذارید

