از کنترل و AI

امروز آقامون حسابی سیستم‌های خطی را مسخره کرد. با دست‌اش یک نوار نازک توی هوا می‌کشید و می‌گفت یعنی چی آدم فقط روی این کار کنه؟!
خب! من می‌گفتم زیاد هم بد نیستنا.
بعد گفت ما توی AI مسایل خطی کم داریم.
بعد پیش خودم فکر کردم که حتی یک ماز هم اصلا خطی نیست.
بعد گفتم که آره، کنترلی‌ها مسایل خاص خودشان را مطرح می‌کنند. در واقع گفتم آن‌ها این مسایل را address نمی‌کنند.
همین بود دیگر که کنترل را گذاشتم کنار؟! خب! نه!‌ من کنترل را هیچ‌وقت کنار نگذاشتم. من از اول‌اش هم کنترل را به عنوان هدف در نظر نداشتم. پله‌ای بود که باید از آن می‌گذشتیم. خب!‌ اما کنترل هم خوبی‌های خودش را دارد.

5 نظر برای “از کنترل و AI

  1. به سیاق گذشته – ما جمعی از وبلاگنویسان – قصد داریم در واپسین روزهای سال ۸۴ گرد هم آییم. این گردهمایی دو هدف عمده دارد: ۱- آشنایی بیشتر وبلاگنویسان با یکدیگر، تبدیل دوستیهای مجازی به حقیقی و ایجاد وحدت و همدلی بیشتر ۲- جمع آوری مبلغی هر چند اندک برای نیازمندان و افراد بی بضاعت تاریخ برگزاری قرار جمعه ۱۹ اسفند تعیین شده است. لطفا جهت حمایت هر چه بیشتر از قرار به آن لینك دهید و بقیه را نیز در جریان قرار دهید.

  2. به سیاق گذشته – ما جمعی از وبلاگنویسان – قصد داریم در واپسین روزهای سال ۸۴ گرد هم آییم. این گردهمایی دو هدف عمده دارد: ۱- آشنایی بیشتر وبلاگنویسان با یکدیگر، تبدیل دوستیهای مجازی به حقیقی و ایجاد وحدت و همدلی بیشتر ۲- جمع آوری مبلغی هر چند اندک برای نیازمندان و افراد بی بضاعت تاریخ �رگزاری قرار جمعه ۱۹ اسفند تعیین شده است. لطفا جهت حمایت هر چه بیشتر از قرار به آن لینك دهید و بقیه را نیز در جریان قرار دهید.

  3. البته درست نیست که انسان کامنت بی‌ربط بذاره، ولی خوب من هم آدم درستی نیستم 😉
    فرموده بودید که: «ببر قشنگ‌تر است یا این؟!»
    به نظرم اون عکس که گذاشته بودم قشنگ‌تر بود، البته بستگی به عکس ببره هم داره.

  4. وای وای وای! تو که داری همه چیزت را عوض می‌کنی! این یعنی من باید احساس نگرانی کنم؟! :))‌
    تو دانش‌جوی فوق‌الیسانس هستی نه؟! :)) یوهاها!

پاسخی بگذارید

